A
A
A
 

 

22 grudnia 2011

Szkolenie dla personelu zarządzającego systemem wideokonferencyjnym

W ramach wdrażania systemu wideokonferencyjnego odbyło się szkolenie dla personelu zarządzającego systemem.

21 grudnia 2011

Drugie posiedzenie Komitetu Sterującego

20 grudnia 2011 odbyło się drugie posiedzenie Komitetu Sterującego projektu. Podczas spotkania Koordynator Piotr Cofałka przedstawił informacje z realizacji projektu od sierpnia do grudnia 2011 oraz plan pracy na pierwsze półrocze 2012.

28 listopada 2011

Promocja projektu na Targach POLEKO 2011

Międzynarodowe Targi Ochrony Środowiska POLEKO 2011 w Poznaniu to największe wydarzenie w branży ochrony środowiska w Europie Środkowej.

Czytaj więcej ...

19 października 2011

Rozpoczęła się instalacja systemu wideokonferencji

Przez kolejne trzy miesiące będą trwały prace związane z instalacją urządzeń i oprogramowania oraz wdrożeniem systemu wideokonferencji.

Czytaj więcej ...

12 października 2011

Tworzenie biblioteki cyfrowej

Biblioteka cyfrowa to usługa internetowa umożliwiająca udostępnianie w sieci publikacji cyfrowych takich jak czasopisma elektroniczne lub e-booki, a także zdigitalizowanych tradycyjnych publikacji papierowych, takich jak czasopisma, książki, mapy, zdjęcia itp.

Czytaj więcej ...