22 grudnia 2011
Szkolenie dla personelu zarządzającego systemem wideokonferencyjnym
W ramach wdrażania systemu wideokonferencyjnego odbyło się szkolenie dla personelu zarządzającego systemem.
Czytaj więcej ...
|
21 grudnia 2011
Drugie posiedzenie Komitetu Sterującego
20 grudnia 2011 odbyło się drugie posiedzenie Komitetu Sterującego projektu. Podczas spotkania Koordynator Piotr Cofałka przedstawił informacje z realizacji projektu od sierpnia do grudnia 2011 oraz plan pracy na pierwsze półrocze 2012.
Czytaj więcej ...
|
28 listopada 2011
Promocja projektu na Targach POLEKO 2011
Międzynarodowe Targi Ochrony Środowiska POLEKO 2011 w Poznaniu to największe wydarzenie w branży ochrony środowiska w Europie Środkowej.
Czytaj więcej ...
|
19 października 2011
Rozpoczęła się instalacja systemu wideokonferencji
Przez kolejne trzy miesiące będą trwały prace związane z instalacją urządzeń i oprogramowania oraz wdrożeniem systemu wideokonferencji.
Czytaj więcej ...
|
12 października 2011
Tworzenie biblioteki cyfrowej
Biblioteka cyfrowa to usługa internetowa umożliwiająca udostępnianie w sieci publikacji cyfrowych takich jak czasopisma elektroniczne lub e-booki, a także zdigitalizowanych tradycyjnych publikacji papierowych, takich jak czasopisma, książki, mapy, zdjęcia itp.
Czytaj więcej ...
|